« terug naar vorige pagina

Procedures en werkinstructies

Hieronder vindt u enkele hulpmiddelen in de vorm van procedures en werkinstructies die clusterbeheer heeft opgesteld. Deze hulpmiddelen kunt u gebruiken bij het onderhoud en beheer van uw patiënten binnen uw huisartsenpraktijk of apotheek. Heeft u zelf aanvullingen of heeft u suggesties voor een procedure of werkinstructie dan kunt dit per e-mail aanleveren bij clusterbeheer@conneqion.nl

De onderstaande procedures zijn gekoppeld aan een pdf-bestand. Door de link naar de procedure aan te klikken kunt u het bestand openen en/of downloaden.

 

W01 W01 – In- en uitschrijven van patienten Deze instructie heeft als doel het bevordering van eenduidige invoer van dossiers en ter voorkoming van het aanmaken van dubbele dossiers.
P02 P02 – instellingen ZV WLZ-patienten Deze procedure kunt u gebruiken om een derde-betaler in te stellen bij patiënten die in een instelling(verzorgingstehuis) zitten. Hiermee voorkomt u afwijzingen van declaraties.
P03 P03 – Zoeken in de landelijke voorschrijverstabel – voor Apotheken Wanneer de voorschrijver niet voorkomt in de voorschrijverstabel op het cluster dan kan de voorschrijver worden opgezocht in de landelijke voorschrijverstabel. Deze instructie kunt u gebruiken bij het zoeken in de landelijke voorschrijverstabel.
P5.1 P5.1 – Procedure aanvraag nieuwe taxe-records Om wildgroei en vervuiling in de taxe te voorkomen wordt een beleid gevoerd door Conneqion. Hiervoor zijn de volgende criteria opgesteld.

Verzoeken worden nu getoetst aan de hand van de volgende criteria en kunnen op basis daarvan verwerkt worden of niet. Het verwerken wordt door de clusterbeheerder gedaan.